Saturday, November 12, 2011

Purple booties & headband with small rose

Selamat petang semua dan selamat bersantai di hujung minggu....saya tak boleh nak bersantai2 sangat hari ni, sebab saya kena pergi sekolah!huuu....hari  ni sekolah ganti (ganti hari selasa untuk cuti raya haji...)
takpelah, pergi sekolah pun, aman tenteram je sekolah hari ni, almaklumlah, hari sabtu....budak2 pun dah abih exam...so,masing2 buat cuti sendiri lah...
Ni ada lagi satu order raya puasa yang saya belum share lagi dengan anda semua...(haih...tak abih2 lagi dengan entry terperap saya ni...;)
Order dari Azlina, cikgu sekolah saya untuk second babynya, Nur farhah adila. Sebelum ni azlina dah pernah order crochet kerchief untuk anaknya yang sulung, tengok sini..so, kali ni order untuk adik pulak. Satu set headband dan booties kaler dark purple dengan hiasan bunga ros kaler pink....
ini booties....

ini headband....
dan yang ni kedua2nya, booties dan headband...hi2

Dan yang kat bawah ni pulak tuan punya stuffs yang kat atas ni............ cik nur farhah adila.....tadaaaa.....
Sayangnya gambar ni dia tak pakai booties dan headband purple tu....takpelah, anda bayangkan jelah sendiri ye macam mana baby comel ni pakai, boleh?.....heheh.....ok,tq Na!

4 comments:

  1. Purple! My favorite color! Cantik set ni, lia :)

    ReplyDelete
  2. akak suka purple ye?hehe...tq kak!

    ReplyDelete
  3. ooo,biru & purple...saya, favourite colour PINK! dulu,kini dan selamanya....heee...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews