Monday, November 21, 2011

Hatiku berbunga-bunga

Pagi semalam...buka2 je laptop, buka blog...tersengih2 tersenyum2 saya sendirian....lalu hati ini terus berbunga2....kenapa ye? hehe....
Sebenarnya sebab entry saya dikomen oleh seorang crocheter yang saya minati! hehe...kiranya idola saya lah dalam bidang kait-mengait ni...walaupun ramai lagi crocheter yang hebat2 dan famous2 di dunia ni....tapi saya tetap minat dengan dia ni.....nak tahu sape?
Nelia Botelho! blogger dan crocheter dari Portugal, dan blognya pula:
hihi...suka sangat! tapi kalau ada orang kata "laa...ni je ke yang suka sangat sampai berbunga2 tu?".....tak kira, saya tetap juga suka....sebab saya memang suka tengok hasil kerja nelia ni...macam tak puas je bila explore blog dia...semuanya cantik2! dan dia pandai gabungkan kaler2 yang menarik....eh, lupa pulak nak share apa yang dia komen membuatkan saya tersenyum sampai ke telinga....ni lah komennya:
"Lindos , lindos os seus trabalhos.
As cores escolhidas são fantásticas!
Agradeço a sua visita e dos Açores vai o meu abraço"

Opps...tak paham ye? ehehehe....saya pun tak paham sebenarnya, tapi jangan risau, saya dah minta tolong pakcik google translatekan untuk saya. Ni hasil translate nya ye....

"Cantik, cantik kerja mereka.
Warna-warna yang dipilih adalah hebat!
Terima kasih kerana melawat dan Azores akan memeluk saya"

Haihh....pakcik google ni pun....berterabur je translate....takpelah, janji maksud tu sampai, ye tak? hehe...:))
Ok, nelia, tq so much sudi melawat blog saya yang tak seberapa ni dan sudi meninggalkan komen....love u! {hugs} 
Sebelum saya nak meneruskan menonton perlawanan bola yang hebat di antara Harimau Malaya Vs Garuda ni....hehe...dah seram sejuk kaki ni berdebar2 tengok bola....(kedudukan sekarang 1-1, pada minit ke 67:53) 
Go....go.... Malaysia!!!

Jom kita menjamu mata dengan hasil kerja nelia yang saaangat cantikkk ni....:))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews