Thursday, September 02, 2010

Skaf dan headband raya untuk Afrina

Semalam saya berjaya menyiapkan kerchief ataupun skaf  yang ditempah oleh Azlina, cikgu sekolah saya untuk anaknya Afrina.Benang yang saya gunakan untuk buat skaf ni,sebenarnya sama dengan yang saya buatkan untuk Kak Anita dulu.Cuba tengok sini.Bila Azlina tengok skaf yang saya buatkan untuk anak Kak Anita tu,terus dia berminat nak order jugak.Dan dia nak kaler benang yang sama jugak.Yang bezanya,saya tambahkan 3 kuntum bunga dan 2 helai daun kat atas tu...bagi nampak berseri sikit..yelah,skaf ni untuk dipakai di hari raya nanti....Lagi satu tempahan Azlina,ni dia...headband putih berbunga pink..
Harap2 baby Afrina sukalah dengan kerjatangan auntie mamaleesya ni ye..:)

4 comments:

  1. mmg cantik..cantik sgt2...x sbr nk tgk afrina pakai hasil tgn aunty mamaleesya ni....(",)

    ReplyDelete
  2. hehe...na,apa ni,main sorok2,jd anonymous plak...
    tq!!nt nk tengok gmbar afrina pkai skaf tu ye....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews