Wednesday, November 02, 2011

Newsboy hat and baby sneakers

 Hari ni saya nak share salah satu tempahan yang dah saya siapkan sebelum raya hari tu...bukan raya haji ni, tapi raya pose hari tu punya ye, kawan2......ahaks...punyalah lama tak berblog...banyak tempahan2 lama yang saya tak sempat nak share kat sini...takpelah, better late than never kan?kan?heheh...
Tempahan ni dari Rafahah, member masa kat MRSM dulu...banyak betul kenangan masa tu....seronoknya masa jadi student.....hihi....(tiba2 teringat pulak nostalgia dulu2...;)
Ok,ok...jom kita citer pasal hat & sneakers ni pulak ye...rafahah minta saya buat satu set hat dan sneakers untuk baby boy dengan gabungan kaler biru,merah dan putih...bila dah siap macam ni, nampak macam warna tema jersi Malaysia pulak kan?hehe...okla tu....i love malaysia! :)
 
Walaupun agak lambat sikit sampai kepada rafahah, mungkin poslaju busy sikit masa tu....sebab saya pos dalam minggu akhir sebelum raya...risau jugak, nasib baik lah akhirnya sampai jugak...alhamdulillah....:)

Ok,tq rafahah! and see u guys! :))

5 comments:

  1. owh..sgt comey ini :)

    ReplyDelete
  2. cutenyer.. untuk umur brape ek ni? macam terberkenan la plak.. hehehe... sudi ke terima tempahan kita?

    ReplyDelete
  3. tq zila!yg ni utk 3bln - 1thn pun boleh....he2..zila berkenan ke?xnak cuba buat sendiri?ntah2 lagi comel dh siap nt...:)

    ReplyDelete
  4. buat sendiri? isk isk.. rasanya ini pattern advance nih.. tak mampu rasanya.. saya emel cik lia kat gmail ek.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews