Friday, January 01, 2010

Recycle your jeans - Part II

A little pouch for my sis...
Pouch ataupun beg kecik ni saya buatkan untuk kakak saya, De.Corak bunga tu saya buat sedondon dengan handphose case yang saya buat untuk adik saya tu.Saja nak bagi gift kat diaorang.Sebab diaorang berdua ni la yang tolong saya pilihkan seluar jeans kat kedai bundle dulu..Ok,harap2 diaorang berdua ni suka lah dengan gift ni.(kalau tak suka pun,kena suka juga!tak kira...penat tau jahit zip tu!)



1 comment:

  1. Saya pun buat jugak, jahit purse. Dah koyak rabak purse lama, jahitr jela.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews