Tuesday, January 05, 2010

My first felt craft

Hari ni dah masuk hari kedua persekolahan.Awal2 tahun macam ni penat la sikit (yelah,setelah sekian lama bercuti panjang...) Macam2 yang nak disiapkan,buku rekod,register kelas,TOV pelajar, dengan meeting setiap hari...hai,macam nilah cikgu2 di awal tahun..Tapi,balik sekolah semalam saya hepi sangat.sebabnya.......Kain felt yang saya order dengan Tica tu dah sampai!wah,saya teruja sangat2!!tak sabar rasa nak hasilkan sesuatu.Dan disebabkan keterujaan itu,saya telah hasilkan ini..........tengok la..Flower hair clip untuk AleesyaYang ni bahagian belakang hair clipYang ni gambar tuan punya hair clip malas nak tengok camera

Seronok juga buat felt craft ni ye..first time saya buat.Kiranya ni my first trial laa.Banyak lagi kain felt tu,so nantikan projek2 yang bakal menyusul nanti ye..

3 comments:

  1. wahh best ader geng..
    nana mg lagik suka buat felt project dr jahit yg lain-laen..
    snang sket heheh

    ReplyDelete
  2. aaaaawwww..sooo cute.. nak sama besar ngan kepala Aleesya :D Kat sini senang dpt felt but i yg malas nak bercraft ngan felt nie.. uhuhuh

    ReplyDelete
  3. erinsz:a'ah,buat felt ni cepat sikit siap n bleh buat mcm2 benda yg kiut

    mybotang:kt sana dh lama craft felt ni popular kan?i pun saja nk try buat felt ni.sronok jugak.jom la join sama...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews