Saturday, January 02, 2010

Patchwork tote bag

Tak tau la..semenjak dua menjak ni,tangan ni gatal nak buat bag jelah..lepas buat pouch kecik tu,teringin pulak nak try buat tote bag.Masa tengah susun kain2 cotton saya yang bersepah tu,terjumpalah sehelai patchwork yang pernah saya buat dulu..dah lama juga lah saya cantum2kan kain ni.Tak tahu nak buat apa,nak buat selimut malas pulak..lambat siap! pikir2 jap,emm...kalau buat beg pun ok kot..So,hari ni seharian saya dok menjahit tote bag nilah.Lambat jugalah nak siap (untuk orang yang tak pro macam saya ni...).kejap2 salah jahit,pastu tetas plak,adui,mencabar juga lah nak siapkan beg ni..anda tengoklah hasilnya...

siap ada pouch kecik untuk letak syiling... Beg ni tema hijau kuning.Orang kedah mesti suka kan?...haha.(my hubby lah! nak suruh dia bawa pergi sekolah,bleh tak bang?;-D)

2 comments:

  1. Kawaiiii!!(cute)
    Love the matching coin purse.

    ReplyDelete
  2. tq sue...ada kain lebih sikit tu yg buat coin purse..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews