Saturday, April 13, 2013

Setelah 2 bulan.....

Dah lebih 2 bulan dah blog saya ni asyik "mari mengait si rama-rama je"......hehe...mesti sape2  yang tersinggah kat sini dah boring tengok blog tak update2...so, hari ni dengan penuh bangganya saya nak meng'update' blog yang dah lama sangat ditinggalkan ni.....yelah, kata orang, sayangkan blog tinggal-tinggalkan....ye dak? heheh...;)

Sebenarnya bukan sengaja nak tinggal-tinggalkan blog macam ni..tapi sejak mula masuk kerja lebih kurang 2 bulan lepas tulah saya pun mulalah mengabaikan blog yang satu ini.....

Nak kata sibuk sangat pun tak jugak...orang lain lagi sibuk.....tapi dah memang mood rajin tu takde, nak buat macam mana kan...huhu...

Lagipun, untuk adik Mueez kali ni saya dah tekad nak menyusukan dia sehingga 2 tahun, In Shaa Allah....jadi misi saya sekarang ni nak kumpul susu banyak2 dan cukup untuk adik mueez....dan tiap2 hari lah saya menggalas beg breastpump tu ke hulu ke hilir. Masa untuk mengait dan berblog pun dah jadi terhad sangat2 sekarang ni. Saya ni awal2 dulu tak buat stok EBM...ha,sekarang mula lah kais pagi makan pagi...takpelah, yang penting saya berdoa setiap hari agar Allah permudahkan untuk saya susukan adik Mueez sehingga 2 tahun...aminnn.

Oklah, jom kita cerita pasal mengait pulak....dah lama tak share hasil kait kat blog...
Walaupun blog lama tak ber'update', tapi mengait tetap di hati ye....hehe...:)
Projek kali ni saya buatkan set booties & hat tempahan dari aznira yang telah berjaya melembutkan hati saya untuk ambil tempahan......haha...:)
Tempahan az untuk anak saudaranya..topi brim dan baby booties...


Terima kasih Az yang sudi menempah...semoga gembira dengan topi & bootie ni .....:)

Ok,sampai sini dulu ye....nak pergi peluk adik mueez pulak ni .....:D

7 comments:

  1. Cantik hasil crochet awak. kemas & cute jer. Teringin nk buat tapi sampai skrg tak pandai2 mengait. :)

    izan,
    http://imakecraft.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. dah bambam2 dah mueez nih...

    jom akak, kita sama2 pump susu, wakaka...hajat ati nak susukan alia sampai dia 2 tahun jugak...semoga allah mempermudahkan usaha mama...aminnnnn...

    ReplyDelete
  3. thanks izan...boleh je izan, slow2...nt lama2 mesti cantik kan..:)

    ReplyDelete
  4. itulah ain,akak dulu anak first takde kesedaran lagi..exclusive PSI sampai 5 bulan je..sedih..:(
    skrg ni tekad nk susukan sampai 2tahun, In Sha Allah...

    ReplyDelete
  5. Asslmualaikm....sy nk ordr topi mcm ni la tp tuk ank prmpuan sy nk design mcm ni cme tmbh bnge skit N rama2 kt topi tu..

    ReplyDelete
  6. Asslmualaikm...sy nk ordr topi mcm ni tp tuk ank prmpuan sy design mcm ni cme tmbh bnge n rama2 kt topi tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam eyja...
      boleh email saya tak untuk order ataupun pm di FB saya ye...

      lialuvsya@gmail.com
      fb: Rosmalia Muhamad

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews