Thursday, December 31, 2009

H.a.p.P.y N.e.W Y.e.a.R!


Happy New Year semua!
Tinggal beberapa jam je lagi kita akan melangkah ke tahun 2010.Apa azam baru anda?mesti masing2 dah ada azam dan semangat yang berkobar2 nak masuk tahun baru ni kan?Kalau tak pun,forward jelah azam yang tahun lepas tu ke depan...hehe.Nak tahu apa azam baru saya?Ok,kat bawah ni saya dah buat list apa yang saya nak capai tahun depan...
  1. Nak jadi isteri yang SOLEHAH untuk suami tercinta (yang ni bukan azam tahun baru tapi azam sepanjang hayat..insyaAllah..)
  2. Nak jadi mama yang TERBAIK untuk Aleesya sayang
  3. Nak jadi cikgu yang penuh DEDIKASI dan CEMERLANG untuk anak2 muridku..(sekarang pun dah cemerlang dah sebenarnya..haha)
  4. Nak tambah lagi skill dalam bidang jahitan ni dan nak cuba jenis2 kraf yang lain pulak..
Oklah,tak nak la senarai banyak2,nanti tak tercapai di akalmu pulak..
Harap anda semua pun dah ada azam dan semangat yang baru dan sama2 lah kita berusaha untuk mencapainya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews