Sunday, December 13, 2009

English roses table cloth

Wah..seronoknya dah berjaya siapkan table cloth ni!Ini semua kerja keras malam tadi la ni...Kain untuk buat table cloth ni saya beli kat Nagoya dengan harga RM7 satu meter.Corak english roses.Kalau anda nak tahu,saya ni memang suka sangat dengan corak2 yang macam ni (bukan setakat suka tapi fanatik..).Saya beli 2meter.So cukuplah untuk meja makan yang ada 6 seater ni.Table cloth yang saya buat ni cukup simple.Hanya tambahkan renda saja dan jahit di sekeliling kain tu.Siap...Ok,jomla tengok hasil kerja saya yang terbaru ni..(ish,tak sabar plak nak wat candle light dinner ni..hehe)

3 comments:

  1. Very pretty indeed.. boleh tak nak mintak ukuran untuk buat alas meja for 6 ni?? my friend mintak i buat kan for her, but kat jepun nie meja kecik-2, susah btul nak agak-2 size.. nnt terkecik tak cantik plak.. email me: sueemran@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Lia dear,
    Thanks a lot bagi measurement for the table cloth dulu.. I manage to finish it, but susah betul nak gayakan since umah kecik and x de meja for 6.. anyway, you can see the pics here: http://www.facebook.com/album.php?page=4&aid=140944&id=608996413#!/photo.php?pid=4764941&id=608996413&fbid=353634351413

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews