Wednesday, December 23, 2009

Bakul cute

Hai kawan2...cute tak bakul kain ni?haa...nilah projek saya yang terbaru. Saya gunakan perca2 kain yang ada.Guntingkan bentuk square kecik2 untuk jadikan patchwork.Lepas tu,cantumkan semuanya untuk jadikan bentuk bakul macam ni.Emm...nak letak apa ye dalam bakul ni?Rasanya muat kot nak letak benang2 kait saya tu..Sebenarnya,saya ternampak bakul yang cute ni di blog Pink Penguin.Comel sangat! Teringin plak nak buat.Setelah study habis2 tutorial yang diberi,maka saya pun bertungkus-lumus la menyiapkan bakul kecik ni.Sebab nak cepat sangat siap (sebab tak sabar nak tengok bila dah jadi macam mana) so,hasil jahitannya pun tak berapa nak kemas..takpelah, lain kali buat yang baik punya! Kalau anda nak buat juga bakul macam ni,boleh la tengok tutorialnya kat sini ye...

3 comments:

  1. hi..mmg very cute. Nice.. Good way to use perca-2 kain tu kan..

    ReplyDelete
  2. cantek.. sy tak penah jahit bag lagi.. nnt nk try la..

    ReplyDelete
  3. cantek.. sy tak penah jahit bag lagi.. nnt nk try la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews