Thursday, December 17, 2009

Nak join giveaway lagi!

Kali ni saya nak join giveaway dari Kak Zila pulak.Saya memang suka sangat baca blog kak Zila ni, Coretan Anak Seni.Ada macam2 benda yang menarik dan menepati jiwa saya.Lagi satu saya kagum sangat dengan ketekunan dan kesungguhan kak Zila dalam dunia seni jahitan kreatif ni.Sebagai syarat untuk join giveaway ni saya dah copy and paste posting dari blog kak Zila.

"salam semua kawan2... aku ada 5 ketul coin pouch suteramas nak giveaway... syaratnyerr senang jeee.... u all kena paste my posting kat blog....akan banyak giveaway nanti bila aku balik dari ganu... shopping kat kraf2 tu... so copy this posting pastu letak comment kat banyak... insyaallah setiap yg buat copy n paste serta comment akan dapat hadiah dari zilakasim.... yg 5 komen pertama akan dapat hadiah kat atas... pastu akan menyusul hadiah yg lain........... nantikan......."

Ok,yang ni pulak hadiah untuk 5 pengkomen yang terawal.Tp rasanya dah ada pemenang yang ni..takpelah harap2 dapatlah hadiah misteri dari kak zila!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews