Saturday, December 12, 2009

Dress untuk Aleesya

Hmm...dah dua minggu saya tak update blog ni.Sebab dua minggu lepas saya balik ke Kedah, kampung my hubby di Felda Teloi Timur.So, tak dapat la nak masukkan entry2 yang baru.Ok,entry kali ni saya nak tunjukkan dress yang saya dah jahit untuk Aleesya.Kalau anda nak tahu,nilah cubaan pertama saya untuk buat dress.Sebenarnya dress ni saya buat berdasarkan dress Aleesya yang dah sedia ada.Saya cuma ukur saja paten yang dah ada tu..


Beach dress ni dihadiahkan oleh kakak saya ataupun Makde Aleesya.So,saya ikut paten dress ni dan tukar kepada ini.......................;-)


Haa,nilah dress Aleesya yang telah diberi nafas baru...hehe

Nak tengok tak macammana rupa Aleesya pakai dress ni?



Sorilah,gambar kurang memuaskan sebab model ni tak reti nak duduk diam...
Seronok plak rasa bila tengok Aleesya pakai dress yang saya jahit ni.Tak sabar rasanya nak cuba buat dress dengan paten yang lain plak.Sekarang tengah cuti panjang,harap-harap dapatlah buat apa2 projek yang lain pulak lepas ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews