Sunday, October 24, 2010

keychain felt lagi

Happy SUNDAY everyone...
Seronoknya hari ahad....yes, i love sunday! hihi...eh, hari isnin pun saya suka jugak tau...tapi isnin 25 Oktober sahaja, sebab esok orang2 pahang dapat cuti.. sempena Hari Keputeraan Sultan Pahang hari ni...(jangan jeles ye...)...dah beberapa hari tak keluarkan entry baru ni..bukan apa, saya sekarang ni tengah sibuk menyiapkan tempahan crochet dari kawan2 dan customer...alhamdulillah, orang dah bagi kepercayaan kat kita kan...so kenalah buat yang yang terbaik untuk diaorang..(cewah..motivasi di pagi ahad...;)
Oklah, sementara nak tunggu projek2 mengait saya tu siap, apakata kita tengok dulu felt keychain yang berjaya saya siapkan minggu lepas dan dah pun sampai ke tangan empunya...
ni bahagian belakang, rupa sebelah depan, tengok gambar kat atas tu..
yang ni pun sama, sebelah depan
ni bahagian belakang

yang ni pulak anak penyu...hihi

1 comment:

  1. salam ckgu, lau nk ode cemane ea???? sy nak tmpah yg aiskrim kychain tuh.. ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews