Wednesday, October 27, 2010

Crocheted scarf and headband

 Hai semua...ok, ni dia skaf dan headband tempahan kak za (cikgu sekolah saya..) untuk anak sedaranya..dah laaaama kak za menunggu tempahannya ni..akhirnya siap jugak, dan dah pun selamat sampai ke tangan tuannya...skaf ataupun kerchief tu saya guna benang yang aduhai....sangatlah halusnya...lebih halus daripada benang yang pernah saya guna untuk kait skaf afrina dulu....itu yang lambat sikit baru siap...
skaf ni saya gunakan benang jenama wina,halus sesangat,tapi hasilnya skaf ni jadi lembut je..

headband ni saiz untuk 2 tahun,saja tambah daun selai bagi berseri sikit..

Oklah, tak sah rasanya kalau takde gambar model yang menggayakan assessori2 kat atas ni kan?
Ok,tq model mama...semoga kak za gembira dengan tempahan skaf dan headband ni ye...babai semua!

7 comments:

  1. tq akak...bila akak nk buat kerchief jugak ni,tak sabar nak tgk...

    ReplyDelete
  2. cantek lia!!! luv the colour combination on the headband...

    ReplyDelete
  3. Alahai...cutenya.... Tapi ku tiada anak perempuan la lia... Kalau tak mesti dah booking nih.

    ReplyDelete
  4. tq aida! Ooo..tak ada anak perempuan ye?hehe..kena usaha lagi tu!;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews