Wednesday, October 13, 2010

Aiskrim.......emm,yummy!!

Hai..nak tanya ni, siapa tak suka makan aiskrim angkat tangan!! Haa, sebab entry kali ni hanya untuk orang yang suka makan aiskrim je...hehe...taklah, gurau je...sebenarnya aiskrim kat atas ni adalah tempahan dari customer kecik saya..(budak2 yang tempah ni...) Sorang nak aiskrim yang ada perisa warna-warni, yang sorang lagi nak aiskrim berperisa coklat..dan akhirnya, inilah hasilnya...emm,yummy!!

4 comments:

  1. tq sindar!mesti suka makan aiskrim ni..he2

    ReplyDelete
  2. sukaa :) tapi tak boleh makan selalu..huhu, memang comel asikrim lia buat ni. Suka tengok!

    ReplyDelete
  3. eskrim perasa kelapa laut afrika ada ehhe...cntik lah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews