Monday, August 08, 2011

Crochet headband for adult

 Heheh....bersua lagi kita di edisi entry sesudah sahur.....;)
Kali ni saya betul2 nak citer pasal headband yang saya buat untuk kak mai ni...bukan macam semalam....tiba2 je lari tajuk....haha
Headband ni sebenarnya dah lama ditempah oleh kak mai, tapi lambat sikit baru dapat share dengan anda semua...ni semua atas faktor2 yang saya ceritakan semalam tu lah.....huh
Biasanya saya buatkan headband untuk budak2 dan baby sahaja.....tapi kali ni kak mai minta saya buatkan untuknya headband saiz dewasa....tak ada masalah, cuma panjangkan sikit headband tu dan yang lain2 sama je macam budak2 punya.....ok,thanks kak mai! tak boleh nak tulis banyak2, sebab jap lagi nak siap2 nak pergi sekolah ye...hari ni isnin.....ahhh! mal*snya rasa....:-| {monday blues}

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews