Monday, August 16, 2010

Model baju kelawar

Model baju kelawar?hehe..ni la dia budaknya yang jadi model baju kelawar tu...sebenarnya baju ni saya beli di Pasar Payang masa kami pergi bercuti ke Terengganu baru2 ni.Tengok sini.Sukalah tengok baju kelawar kecik2 macam ni..comel sangat nampak...tu yang terus beli satu kat Aleesya..tak sangka Aleesya sporting pulak untuk jadi model saya kali ni..hihi..
Ermm..abah,nampaknya lepas ni bukan mak kelawar je yang akan berterbangan di malam hari,anak kelawar pun dah ikut sama ni..hahah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews