Thursday, August 12, 2010

Happy Birthday Aleesya.....


09.08.2008
Tarikh yang saya rasakan cukup indah....
pada tarikh inilah Aleesya mula melihat dunia..
pada tarikh inilah saya bergelar mama...dan
pada tarikh inilah suami saya bergelar abah...

Dan kini,Aleesya dah pun berusia 2 tahun...cepatnya masa berlalu...
Walaupun agak terlewat dientrykan,takpelah..akhirnya berjaya juga publish kan...ok,jom kita tengok gambar2 suasana di sekitar majlis harijadi Aleesya...besday girl malu2 nak potong kek..

kengkawan Aleesya yang tak sabar2 dah nak makan kek hello kitty
tetamu sedang menikmati hidangan (hasil air tangan mamaleesya..he2..malu i.. ;)

Yang ni sesi fotografi bersama kawan2 baik Aleesya (semuanya besar daripada dia..:)

Oklah,sampai sini dulu ye...jumpa lagi di entry yang akan datang..cewah..sebelum tu dengarkan ucapan daripada besday girl kat bawah ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews