Wednesday, August 18, 2010

Baju kurung Mumtaz

Hah..legaaaa... berjaya juga siapkan tempahan dari cikgu sekolah saya,kak ina.Baju ni bukan untuk dia,tapi untuk anaknya Mumtaz yang berumur lebih kurang setahun lebih..So,saya gunakan ukuran baju Aleesya yang dah kecik tu untuk jahitkan baju Mumtaz ni..harap2 oklah saiz ni ye..tengoklah gambar2 kat bawah ni..ni tengah panas2 lagi amik gambar ni..baru je siap tadi.Terus wat entry...hahah...semangat gitu!Bukan apa,esok dah nak bagi kat tuan dia,tu yang cepat2 amik gambar tu...ok,saya dah ngantuk ni..Pukul 5 nanti nak bangun lagi sahur..ok,gudnite everybody...see u tomorrow...-_-



2 comments:

  1. salam lia..

    Kemasnya jahitan baju kurung lia jahit.
    Teringat akak kat baju kurung akak ,konon untuk raya nie yang tak siap2 lagi :))

    ReplyDelete
  2. tq!takpe akak,slow2..nanti dah last minute mesti siap punya!hehe..(pengalaman sendiri tu..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews