Monday, December 13, 2010

Giveaway yang bessttt.....

Dah lama saya tak keluarkan entry baru...sebenarnya ada beberapa projek yang dah berjaya saya siapkan tapi masih tak berkesempatan lagi nak upload gambar2..sebab saya masih lagi bercuti di Kedah ni...ermm, bila dah bercuti di kampung ni, mood nak berentry tu pun dah semakin merudum....huhu....
Tapi blog comel mamaleesya@homeku ini, (ceh,perasan la pulak..) tetap kuterjah setiap hari...hihi..(nasib baik lah rumah ibu mertuaku ada streamyx! heheh...:))
Entry kali ni saya nak ajak anda semua join giveaway dari Balancing!3x sempena Maal Hijrah.Syarat2nya, ni saya copy terus dari blog tuan rumah, silalah baca ye...
Syarat-syaratnya;
  • Senang aja, beri komen - kata nak ikut serta giveaway.
  • Terbuka untuk semua.
  • Sesiapa yang share news giveaway ni kat blog dia, akan dapat 2 undian - the more the merrier. (jgn lupa beritahu, takut nanti dpt satu undian aja)
Salah satu hadiahnya pulak, macam yang tertera kat dalam gambar kat atas tu ye...oklah..selamat ber'giveaway'!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews