Thursday, December 23, 2010

Cuti SekoLah+SALE=ShoPPinG!!

Musim cuti sekolah ni  memang sinonim dengan SALE atau jualan murah kan?Ok, kalau tak caya cuba tengok kat kedai2 baju atau kedai serbaneka contohnya, cuti sekolah baru start pun diaorang dah mula buat jualan murah "Back to school..".termasuklah kedai2 kain kegemaran saya, hehe...i like! Disebabkan kedai2 ni meng'offer' diskaun yang hebat dan berbaloi2, terpaksalah saya memujuk Mr. Abah untuk bawa saya pegi shopping ke 3 buah kedai kegemaran saya ni...:))

Kedai yang pertama...KAMDAR
Kain cotton ni harganya RM12 1mtr, after less dapat RM10 1mtr...
Saya suka sangat kain2 cotton dekat Kamdar ni sebab kain dia agak tebal tapi lembut je bila pegang..corak pun banyak kalau nak mix n match...cepat2 ye, jualan akhir tahunnya berakhir pada 2 Jan ni..

Kedai feveret yang kedua....NAGOYA
Kat sini pun beli kain cotton jugak, yg ni harganya RM7 1mtr,before less tak ingat la berapa...sb syok sgt tgk kain cotton cantik2...:)

Kat Nagoya ni pun banyak juga pilihan, tapi saya alergik betul kalau nampak corak polka dot..mesti nak beli..hihi..kain cotton kat nagoya ni agak ringan sikit berbanding dengan jenis yang saya beli di Kamdar tu..ha, lagi satu, shoping kat nagoya ni siap dapat kalender free lagi...he2

Dan kedai feveret ku yang ketiga.....JAKEL@alamoda
Kali ni saya beli 2 kain pasang corak batik dan 2m kain cotton...
Kat Jakel ni saya tengok tak banyak sangat kain cotton...yang ada pun biasa2 je..yang banyaknya kain pasang. Memang cantik2 dengan design2 yang terkini dan sensasi...tapi poket ni tak mengizinkan untuk beli banyak2...huhu....
So, saya beli kain pasang corak batik tu saje nak tambah koleksi baju batik untuk pakai p sekolah hari khamis...kain cotton barney dengan zirafah tu pulak nak buat sarung bantal dan bantal peluk...kain cotton yang beli kat Kamdar dengan Nagoya tu pulak nak buat..........ermmm....dah2 la berangan tu ye...nanti satu pun tak siap...heheh...

Ok, dah abis shopping!yey...suka! tq Mr. Abah sebab sudi menemani mamaleesya bershopping dan mengejar Aleesya kat dalam kedai...;)


4 comments:

  1. mmg syok kalau shopping kain nie. one of my favorite therapy activity hehe. i suka sume kain2 yg u beli :) i have some of them too *wink*

    ReplyDelete
  2. huhu terkenangkan kain-kain yg bertapa dalam kotak tu.. lama nyer tak terusik..

    ReplyDelete
  3. nak tny nak beli kain cotton bahagian mana? bahagian cadar or baju?

    ReplyDelete
  4. color me pretty: betul tu..shoping kain ni mmg syok..boleh release tension kan!haha...

    eRiNsZ: biasala tu..kain2 kat atas ni pun bakal pergi bertapa jugak ni nanti..hihi

    halizda: biasanya memang ada bahagian untuk kain cotton..same level dengan kain2 pasang..kalau heavy cotton plak biasa ada di bahagian langsir..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews