Friday, December 17, 2010

Crochet baby beanie dan headband

 Saya kini dah pun berada di rumah ku yang terchenta!!:))...setelah menghabiskan 2minggu cuti sekolah di kampung En.Suami di Kedah. So, sisa2 cuti sekolah yang ada ini akan dihabiskan dengan penuh bermanfaat di rumahku syurgaku ini...hahah...
Tengok jam jap.....hah?? dah pukul 12.15 pagi bersamaan dengan 17/12/2010. Baru je nak buat entry ni...nak tahu tak kenapa lewat sangat mood nak berentry ni datang? Haa..sebabnya siang tadi keadaan saya lebih kurang macam ni..
image from here
Aduhai...seksanya...dengan hidung yang berair, muka rasa panas semacam je, badan tak larat...mungkin sebab perubahan cuaca dari utara ke pantai timur kot...hehe..(boleh ke gitu?) Tapi sekarang dah ok sikit...setelah terpaksa menelan ubat! huhu..
Oklah, jom kita kembali kepada tajuk asal kita, crochet baby beanie dan headband. Kali ni tempahan dari Kak Malin. Cikgu a.k.a akak yang baik sangat dengan saya masa di sekolah lama saya dulu. Kak Malin baru je menimang cahaya mata yang kedua, baby girl, so, dia tempah 2 baby headband dengan saya, dan beanie tu pulak sebagai gift dari saya untuk baby kak malin yang comel tu...;)
Alhamdulillah, headband dan beanie ni dah pun sampai kepada tuan empunya minggu lepas..dan kak malin ada bagitau kat saya yang babynya tak kisah pun diletakkan apa kat atas kepala dia...ermm...syok lah mak dia nak menghias ye...hehe
Oklah, tak mau tido lewat2 sangat...banyak lagi projek yang nak disiapkan esok ni, eh, hari ni lah,lupa dah pagi..gudnite! nak tido dah ni...(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews