Sunday, December 19, 2010

KrafAina 1st Giveaway!

  "Selamat pagi sayang......" ewah..pagi2 ni kenalah mulakan hari anda dengan ceria ye..supaya sepanjang hari ni akan jadi hari yang indah untuk kita...hehe..
So, bersempena dengan keceriaan saya di pagi ahad ni, saya nak join satu lagi giveaway yang tak kurang hebatnya, dianjurkan oleh KrafAina, seorang crocheter yang simple dan perfectionist.. sebenarnya semalam waktu saya meronda-ronda ke blog Kak Ayza, tak sangka pulak diri ini telah ditag oleh Kak Ayza untuk join giveaway ni....huhu..nasib baik sempat lagi, sebab tarikh tutup giveaway ni ialah pada 21/12/2010.Nak tahu apa syarat2....

Syarat-syaratnya:
1- seikhlas hati follow blog krafaina dan share link krafaina di blog
anda.- done
2- buat entry tentang giveaway ini.[tajuk entry 'krafaina 1st Giveaway']. [mohon bagi 
satu pandangan atau cadangan untuk krafaina]- done, pandangan saya, aina ni seorang yang kreatif dan sangat mencintai bidang kait-mengait ni berdasarkan pada pelbagai item yang dah beliau hasilkan.. :), cadangan saya pelbagaikan lagi hasil kraf  anda ok..wishes all the best to you!
3- Nyatakan salah satu kraf yang paling anda suka dalam blog
krafaina - done, saya sangat suka baju baby!wow..so cute! tak caya? haa..tengok sini
4- sila tag 3 orang rakan anda untuk join Giveaway ini.... [pastikan rakan anda 
tahu blog mereka di tag dengan cara tinggalkan pesanan di shout box atau ruangan komen mereka]- done
          - miera
          - sulela
          - jarinah
5- memiliki akaun CIMB atau Maybank... -done, saya guna CIMB...
6- jangan lupa tinggalkan link entry anda di ruangan komen entry ini... -done
7- tarikh tutup penyertaan 10 hari dari hari ini...[21 disember 2010] jam  11pm. 
Ok,tunggu apa lagi?jom la kita join ramai2...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews