Sunday, September 05, 2010

Baju raya Aleesya

La.la..la..la..la....senangnya dalam hati....baju raya Aleesya baru je  dah siap!setelah saya bertungkus-lumus  menyiapkannya semalam,dan hasilnya..........nilah dia baju raya Aleesya...satu corak english roses dan satu lagi corak bunga kecik2...dua2 kain cotton.Sesuailah untuk budak2.Sebenarnya dah lama saya beli kain ni,tapi disebabkan ke'busy'an yang melampau,terpaksalah saya perap dulu...Last2,last minute jugak baru siap.Ingatkan nak jahit sepasang lagi,eh...2pasang lagi,sedondon Aleesya dengan mama dia,tapi..emm, itulah,kita hanya merancang...:(  Takpelah nanti raya haji la pulak kan?
Yang corak roses tu saya jahit mata lalat giant kat leher,yang coklat tu pulak ingatkan nak jahit manik,harap2 sempatlah jahit sebelum raya ni..haa..nak tengok mata lalat giant tak?hehe,nanti saya close up sikit ye....
Nilah dia..mata lalat tu jadi besar sebab saya gunakan benang kait.Saja try nak tengok cantik tak....
Oklah,sampai sini dulu ye,jap lagi saya nak kemas barang2 pulak.Tahun ni kami sekeluarga akan beraya di nunnnnnnnnn....utara sana, negeri Kedah Darul Aman...heheh...so nak kena kemas rumah dan packing apa2 yang patut.Esok kami akan balik kampung...hohohoho...balik kampung!!So,di kesempatan yang ada ni saya nak ucapkan pada semua.....
"SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA IDUL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN"


4 comments:

  1. Cantiklah baju2 kurung Aleesya tu! Akak ingin ucapkan Selamat Hari Raya kpd lia & keluarga. Maaf,zahir & batin..

    ReplyDelete
  2. Salam Lia,

    Selamat hari raye juga...
    drive safely, waahh sakan raye thn ni, cuti lame..hehhehe:)

    take care

    ReplyDelete
  3. salam,

    sgt lawa corak baju kurung pinkish tu ^^ tahniah, dah siap jahit..saya gak yg belum..hehe! tgk hasil tgn org je, tumpang happy (sambil amik mood nk menjahit..).

    ReplyDelete
  4. Aisya; tq akak!saya pun sama,nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk akak sekeluarga
    Ila; org lain cuti lagi lama..aku hari jumaat dah start sekolah.hari sabtu sekolah ganti!huhu..takpe,raya tetap raya!:))
    Lynn Nasir; thanks..itulah Lynn,nak menjahit pun kena ada mood jugak.tapi kalau dh last minute mesti ada mood punyalah!hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews