Friday, September 03, 2010

Skaf comel untuk Airin

 
Skaf lagi ke?mesti ada yang cakap macam ni kan?hehe..taklah..saya yang cakap..kali ni saya kait skaf untuk Airin pulak.Tempahan dari Aizan untuk anak saudaranya.Aizan minta saya kaitkan skaf guna benang bulu kambing yang mix colour.Puas la saya cari kat sekitar bandaraya Bera ni,tak jumpa.Almaklumlah,bandaraya yang terpencil macam ni mana nak ada benang2 yang canggih macam ni.So,saya pun mencari2 la di kedai2 online yang ada.Nasib baik ada kak Aisya yang baik hati yang rekemenkan saya untuk tengok kat sini.Akhirnya dapat juga saya beli benang yang comel ni.Dan terhasillah skaf yang comel ni untuk Airin...

4 comments:

  1. You're welcome,lia :) Cantik jgk yg ni.

    ReplyDelete
  2. wei lia..aku nak gak crochet gtu..ada suggestion tak untuk boy?bunga tu tukar wat gambr keta ke,helikoprter,mto ke..bleh ker gtu ekk? =)

    ReplyDelete
  3. ani, sesuai ke boy nk pakai skaf mcm ni?kalo boy, aku suggestkan topi jelah,earflap ke,newsboy cap ke....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews