Thursday, January 10, 2013

Crochet sling bag

 Selamat petang semua....hari ni saya nak tunjukkan projek terbaru saya.....tapi dah lama sebenarnya.....hahaha....penin....penin....
Takdela, sebenarnya saya nak tunjukkan crochet sling bag ni haa....dah lama dah kait, baru hari ni berjaya enterframe...;)
Beg sling ni biasa2 je designya, cuma yang specialnya adalah.....dua2 beg ni saya buatkan khas untuk pemenang giveaway saya hari tu...kak nida  dan atie..
sepatutnya dah lama dah beg ni sampai ke tangan pemenang2nya, tapi disebabkan awal2 peknen dulu, saya asyik 'mabuk' je tengok benang (sekarang ni pun mabuk jugak...tak boleh tengok benang, asyik nak beli je....heeee..:-D) apatah lagi la nak mengait...pegang jarum pun malas...tulah penangan adik mueez masa kat dalam perut dulu....hihi....
Disebabkan faktor2 itulah (cewah...) akhirnya sling bag ni pun turut sama tersadai macam tuannya jugak...:)
 So, di kesempatan yang ada ni saya nak minta ribuan ampun dan maaf kepada pemenang giveaway saya tu, di atas kelewatan yang tak disengajakan ini....
Harap2 beg ni menepati lah  citarasa anda berdua ye...:) dan terima kasih banyak2 sebab sudi join giveaway saya dulu.....:)
kebetulan dua2 pemenang request warna purple....hi2...sehati dan sejiwa la pulak.......

4 comments:

  1. mabuk2 sebab mueez boboiboy, tu yang mamanya mabuk manjang tengok benang...tak sangka sampai dah bersalin pun mabuk lagi...hehehe

    walaupun simple, tetap cantik...

    ReplyDelete
  2. he2...thanks ain..betul la tu kot..sbb mueez ni boboy..mabuk yg lepas bersalin ni xtahulah pulak pasal apa ye...kih3

    ReplyDelete
  3. cantiklaa...rindu nak berblog....

    ReplyDelete
  4. salam Lia.. hehe .. atie ada tulis entry ni: http://atieneo07.blogspot.com/2013/02/penantian-berbaloii-hadiah-giveaway.html .. singgah la ye :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews