Sunday, October 07, 2012

Brooch bunga kait

 Assalamualaikum..... dan salam hujung minggu....
Macam mana cuti hujung minggu anda semua? best tak? mesti ada yang pergi jalan2 kat mana2 ke......saya biasa2 je...duduk kat rumah, bersantai-santai dengan aleesya dan abah aleesya....hehe...yelah, sekarang ni preggy dah masuk 34 minggu....rasa macam nak berehat je sepanjang hari....jalan banyak2 sikit pun dah mula rasa termengah2....tapi kalau kat sekolah ok pulak...naik tangga turun tangga banyak kali pun steady je....;) huhu....sebenarnya bila cuti ni kan, mindset kita dah kata nak rehat, nak rehat.....sebab tulah kita rasa takde mood je nak buat kerja kan?....(hihi....saya lah tu....)

So, sambil bersantai-santai di pagi yang indah ni, rasanya baik saya share projek mengait flower brooch yang saya buat sebelum raya hari tu....hihi...lama kan? dah nak raya haji dah ni...takpelah, biar lambat asal selamat...;)
Brooch kait ni saya buat untuk kak ta dan dua orang anak daranya yang comel2....
Kak ta minta saya buatkan 3 brooch kaler merah hati dan 3 brooch kaler biru untuk digayakan sedondon di hari raya....dan 2 lagi brooch yang mix colour tu saya buat sebagai gift untuk 2 orang budak comel tu.....;)

Yang kat bawah ni pulak, ada lagi beberapa brooch yang masih tergendala....tak sempat nak disiapkan lagi....insyaAllah mood rajin datang nanti, konfem siap! he2...
 Saya kait brooch ni pun, atas permintaan cikgu sekolah saya, kak niza.....sabar ye kak niza....;)

Ada lagi ni projek2 mengait yang dah siap, tapi tak sempat lagi nak post....tunggu ye...barang2 baby pun ada  yang dah siap jahit (ada masa nanti, saya tunjuk kat sini ye...)...tinggal nak packing je lagi masuk dalam beg....huh....tiba2 berdebar2 pulak rasa....he2...oklah, jumpa lagi....babai! :D

6 comments:

  1. Cantik lah bunga2 tu lia! Suke tgk!

    ReplyDelete
  2. Wah... dah 34 minggu... akak masih terngiang-ngiang lagi debaran tu.. semoga semuanya dipermudahkan Insyaallah.. Tak sabar nak tengok baby lia! :)

    ReplyDelete
  3. cantik2 dan sweet2 je...ni bpe layer punya ni akak...

    ReplyDelete
  4. aida; itulah, sekejap je rasa..dh nk dekat dgn due dah ni...harap2 semuanya dipermudahkan... insyaAllah...saya pun xsabar nk tgk baby ni..sbb xtau boy@girl, scan asik xnampak je...;)

    ReplyDelete
  5. therosputih; tq! yg ni semuanya 3 layer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews