Tuesday, October 16, 2012

Sweet baby set for baby Sarah

Inilah sweet baby set untuk baby Sarah....sweet tak? sweet tak?....he2....kalau namanya untuk baby mestilah sweet kan...;)
Haa, nilah the latest project yang berjaya saya siapkan minggu lepas...tempahan kak za, ex-cikgu sekolah saya dulu...sekarang dia dah bertukar ke bangi...tempahan ni untuk anak sulungnya baby Sarah...
Kak za ni memang minat sangat dengan seni kraf crochet ni....dulu pun dia ada juga belajar mengait sikit2 dengan saya....tapi, yelah, bila dah bertukar sekolah, stop macam tu jelah "kelas mengait" kitaorang ni....hihi...ok, jom kita tengok booties dengan topi ni dekat2 sikit....

Ok, dah close up dah....biasalah warna putih+pink ni memang serasi dengan baby girl....:)

Yang ni pulak baby beanie....kalau ada yang perasan, design ni saya dah biasa buat sebelum ni...ntah, ramai pulak peminat design macam ni....he2
Ini complete set ye...sweater ni pun simple je....cuma saya gabungkan beberapa jenis warna pink....takde bunga2 dah sweater ni, sebab takut 'over' sangat bila pakai dengan beanie dan booties tu....

Kali ni saya ada gambar model yang comel menggayakan baby set ni tau....tq kak za sebab sudi share gambar ni dengan saya....:)

He2....comel tak saya? inilah baby Sarah....pemilik sebenar baby set ni....:)

Oklah, sampai sini dulu ye....thanks sekali lagi kak za sebab sudi menempah walaupun terpaksa menunggu lama....huhu....almaklumlah, preggy mom dah hujung2 ni kan.......slow la sikit....he2....
ok,babai semua!  :D


11 comments:

  1. alahai...comel!!!!!! geram nengok baby tuh...hat jenis tu memang evergreen la akak kan, ramai je yang tempah...akak due bile?

    ReplyDelete
  2. Assalam Lia. Cantiknye sweet sgt color pink tu. Suka tengok hasil crochet Lia...Apa apa projek jgn lupa post ye...Suka nengok blog ni...

    ReplyDelete
  3. therosputih; thanks!he2..geram kan tengok baby tembam mcm baby sarah ni...mmg design beanie mcm ni ramai yg suka, sbb simple+sweet kot...hihi...

    ReplyDelete
  4. ibuika; waalaikumsalam...terima kasih sbb sudi jenguk blog saya ni...mmg ada bbrp projek yg xsempat nk post lg..xlama lg dh nk cuti panjang ni...he2..

    therosputih; lupa nk jawab soalan kt atas tu, akak due 14/11/12...lebih kurang 1 bulan lagi..doakan semuanya selamat ye...aminnn

    ReplyDelete
  5. HOLA AMIGA, TUS CREACIONES SON HERMOSAS, DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. TE FELICITO, AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE HAGO YO TAMBIEN, SERAS BIENVENIDA.
    HUMILDEMENTE A TU ORDEN.
    BESOS.. NOLYZ

    ReplyDelete
  6. alahai...comelnya baby Sarah!! bergaya satu set gitu.. awwww! gerammmm!

    ReplyDelete
  7. Zhobeyda; tq so much!;)

    zila; comel kan baby Sarah ni? pinky2 lagi..he2

    ReplyDelete
  8. comelnya set ni.brapa ya? pm sy ya. miss_nurulashikin@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. slm perkenalan...nak order yg set sweater utk baby girl bape RM?!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews