Saturday, February 05, 2011

Dress bunga2 untuk Sofea

 Hai...macam mana dengan hari cuti anda semua?mesti ramai yang pergi melancong atau pun melawat tempat2 yang menarik sempena cuti tahun baru cina ni kan?bagi mamaleesya n family, kami bercuti ke Pantai Balok di Kuantan, Pahang...tapi entry hari ni bukan nak cerita pasal percutian ye...saya nak bercerita pasal dress yang saya buat khas untuk anak sedara saya yang paling kecik, Nur Hana Sofea (anak kaklong saya...)
Cuti tahun baru cina ni, kebetulan kami semua adik-beradik pulang ke kampung...so dapatlah berjumpa dengan anak2 sedara yang kecik2 ni...riuh-rendah lah rumah tok ma dan tok ayah dengan dengan budak2 kecik ni semua...
Dah lama sebenarnya saya nak siapkan dress ni...tapi disebabkan kekangan masa yang melanda...cewah...baru sekarang dress ni dapat disiapkan...sofea sekarang pun dah masuk umur setahun lebih...masa saya jahit dress ni, main agak2 je saiz si sofea ni..nasib baik lah padan..he2..okla,jom layan gambar2 kat bawah ni ye...
dress ni saya gunakan kain cotton yang lembut..sejuk je kain ni...
sofea yang cute..demam ni, tapi layan jugak makcik dia nak ambik gambar..

bergambar bersama kakak2 yang tak mandi lagi...haha


2 comments:

  1. Cantiknye baju & model tu!! Suke kain tu!

    ReplyDelete
  2. tq kak aisyah!saya pun suka kain tu, memang cantik dan lembut je...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews