Tuesday, November 02, 2010

Crochet headband + keychain aiskrim

 Tengok jam sekarang...dah dekat pukul 10.30 mlm. Baru je stat nak buat entry ni...kali ni nak update pulak tempahan headband dari kak yati untuk anak sedaranya...
kak yati request nak kaler pink+putih..dan inilah hasilnya...
Selain dari headband, kak yati minta saya buatkan keychain aiskrim ni sekali...
Sebenarnya ada lagi satu tempahan kak yati yang  tak berjaya lagi saya siapkan...kerchief ataupun skaf yang macam saya buat kat sini. Sabar ye...masih lagi  in progress...;) kesabaran anda amatlah dihargai...he2

Ok, stop sini dulu..nak siapkan lagi mana2 kerja yang perlu dibereskan...aleesya baru je tido ni, so bolehlah mamaleesya membereskan kerja tanpa 'bantuan' aleesya yang rajin tu...:))

3 comments:

  1. white and pink can never go wrong...luv ur work babe!

    ReplyDelete
  2. tq kak fidah!luv your comment!{hug}:))

    ReplyDelete
  3. waww..s weet sangat..
    x sbar nk tnggu yg eisya nyer niehh...
    nextweek weoll scan 2nd baby nt bleh + oder lagi hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews