Monday, November 23, 2009

Wajah-wajah Aleesya

Hai,pengunjung2 blog semua,rasanya dah beberapa hari saya tak masukkan entry yang baru.Maklumlah,minggu lepas kan minggu terakhir persekolahan.Macam-macam benda nak disetelkan.Nak siapkan buku rekod pelajar dan rekod mengajar,nak tutup register,nak kemaskini itu,nak kemaskini ini...macam-macam lagi lah.macam tulah cikgu di hujung-hujung tahun ni.Tapi sume-sume tu dah setel.So sekarang masanya untuk....... CUTI!!!:-)

Kali ni saya nak cerita tentang Aleesya pulak.Sekarang ni umur Aleesya dah masuk 1 tahun 3bulan.Baru bulan lepas je Aleesya mula berjalan.Itupun tak banyak langkah lagi.Sekarang?huhh..tak larat nak kejar.Asyik berjaaaa...lan je.Sekejap2 nak ke dapur, nak kemas rak pinggan.Lepas tu nak masuk bilik, nak tolong susun baju kat dalam almari.Emm,macam-macam lagilah.Tapi itulah satu-satunya penghibur hati saya kat rumah ni(selain dari abah Aleesya tu..;-p) Sambil tengok gelagat Aleesya,terpikir plak saya nak mengedit gambar-gambar Aleesya ni.Oklah, kat bawah ni adalah gambar Aleesya dari dulu sampailah sekarang yang saya dah jadikan collage.Jom tengok...


Ok,yang ni plak adalah gambar yang saya ambik sebagai bahan bukti untuk tunjuk kat abah Aleesya apa yang Aleesya dah buat masa abah takde...nanti mama citer abah tak caye...

Yang ni bukti Aleesya sepahkan habis satu almari baju-baju dia. Kejadian ni berlaku waktu mama dia tengah mandi (mama Aleesya ni kalau mandi lame..hehe)

Ni tengah tekan-tekan butang dekoder Astro tu.Sekejap on,sekejap off,sekejap lagi on balik dan seterusnyer..







Dan bila Aleesya tidur macam ni barulah mama legaaaaa...haa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews