Friday, November 13, 2009

My sewing machine

Setelah berjaya hasilkan projek saya yang pertama dulu, iaitu selimut patchwork,semangat saya untuk terus menjahit dan hasilkan projek2 yang baru semakin berkobar-kobar.Teringin pulak rasanya nak beli mesin jahit.Nanti bolehlah saya jahit macam-macam lagi. Husband pun kesian tengok saya dok menjahit guna tangan je.Dan suatu hari, jeng..jeng..jeng.. kami pun pergilah ke Temerloh (untuk pengetahuan pembaca,saya tinggal di bera) untuk beli mesin jahit baru untuk saya!

Tadaa..nilah dia mesin jahit kesayanganku ini:-)

Mesin ni brand Singer.Model 8280.Kalau tak silap saya harganya masa saya beli tu RM695.Wah..seronok tak terkata saya bila dah dapat mesin ni.Tak lena tido malam tu,hehe..Dengan adanya mesin ni,rasanya macam-macam saya nak buat.Tapi terpaksalah tunggu Aleesya tido dulu.Kalau tak berebut lah dengan dia nak godek-godek mesin tu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews