Monday, November 23, 2009

Bunga-bunga cinta

Hehe..jiwang tak tajuk kali ni? Sebenarnya saya nak citer pasal gubahan bunga.Selain daripada menjahit manik kat baju, saya ni suka juga menggubah bunga(walaupun main hentam jer..) Saya memang suka tengok gubahan2 bunga yang kat kedai tu.Kadang2 teringin juga nak cuba buat sendiri.So,nilah bunga-bunga yang saya gubah tu.Walaupun tak cantik sangat,tapi puas tengok hasil kerja sendiri.Betul tak?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews