Friday, November 13, 2009

Projek pertama

Hai, kali ni saya nak cerita pasal projek pertama yang saya hasilkan.Nak tahu apa dia?Haa...ni dia, selimut tampal cantum atau patchwork.


Selimut ni saya jahit masa tengah pregnantkan Aleesya dulu.Kalau nak tahu, selimut ni saya jahit tangan je, sebab masa tu tak ada mesin jahit lagi.Tapi disebabkan minat dan nak sangat cuba buat selimut tampal cantum ni,saya kuatkan juga semangat untuk siapkan selimut ni.Bertambah semangat lagi bila fikirkan yang saya buat selimut ni untuk baby yang bakal lahir nanti...Dan hasilnya, nilah dia selimut untuk puteri kecik saya tu.

Aleesya seronok main dengan selimut yang mama dia jahit...


3 comments:

  1. i lovee this blanket, very neat and the fabric choice and arrangement pun sooo nice.. i hand sewed my girl's quilt as well before i got my machine..

    ReplyDelete
  2. mcm2 la u boleh jahit.....memang kreatif....kalaulah saya boleh jahit dan kreatif mcmtu, terisilah masa lapang saya. u ada masuk mana2 kelas jahitanke?

    ReplyDelete
  3. shafida; selimut ni saya cantum2 kan aje kain perca yg ada..100% jahit tgn,sb masa ni blum beli mesin jahit lagi...sy xpernah pergi kelas pun shafida, jahit suka2 je ni...he2..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews