Monday, March 07, 2011

Chocolate+cream tissue box cover

Hi everyone...rindu kat semua...dan rinduuuu sangat kat blog kesayangan saya ni! yelah, dah dekat 2minggu saya berhibernasi dan menyepikan diri...menyetelkan urusan2 sekolah..huh, lega rasanya sukan sekolah dah pun selesai..tapi, Ujian Penilaian 1 pulak baru nak bermula ni...ermm, oklah, kita lupakan dulu masalah kerja ye...jom kita bercerita tentang 'kerja-kerja' mamaleesya at home pulak...hehe..
 Sepanjang proses hibernasi saya tu, inilah kerja yang dah saya siapkan..crochet tissue box cover...tempahan kak yati. Ini tempahan yang ketiga, sebelum ni kak yati pernah tempah headband dan juga kerchief untuk anak sedara dia. Dan kali ni dia nak saya kaitkan sarung kotak tisu dengan warna coklat dan krim..sukalah kombinasi kaler pilihan kak yati ni...bila dah siap, nampak macam kek coklat berlapis krim vanilla pulak saya tengok....hihi..esok baru nak bagi kat tuan dia ni..Oklah..nak layan Trilogi Cinta pulak ni ye..babai!


7 comments:

  1. Cantiknye, lia!! Suke kaler combination tu.

    ReplyDelete
  2. betul2 sangat cantik...i like :)

    ReplyDelete
  3. dr jauh cam kek coklat td,ingat wat kek coklat lak..hehe...

    ReplyDelete
  4. So beautiful! Love the colors too!

    ReplyDelete
  5. sedapnya... macam kek chocolate indulgence secret recipe.. alahai.. tetiba teringin... slurpppp... ;)

    cantik!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews