Sunday, March 13, 2011

Hairclip suka-suka

 "Senangnya dalam hati...bila di hari cuti.....lalala...."
Hari ni hari ahad ye...hari untuk bersantai-santai di rumah...sambil duduk bersenang-lenang di rumah hari ni, sempat juga saya buatkan 3 lagi hairclip untuk aleesya. Kali ni saya letakkan crochet butterfly sebagai hiasan...alligator clip dan ribbon yang comel ni pulak sebenarnya baru je saya beli dengan kak jaja dari tamujajakraf..(tu yang semangat lebih nak buat hairclip tu...ahaks ;)
Oklah, hari ni tak nak tulis panjang2 lah, sebab jap lagi saya nak tengok nona, lepas tu nak layan lah apa2 citer yang ada kat tv hari ni...lepas tu nak Zzzzz......heheh...
hairclip ni semua not for sale ye...ini projek suka-suki...
Ok tak crochet butterfly tu?hehe..patternya saya ambil dari Little Birdie Secrets...boleh lah cuba ye...:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews