Sunday, September 16, 2012

Salam penghujung lebaran 2012

 Hari ni genap 29 Syawal 1433 H....sedar tak sedar dah nak abis dah bulan syawal ni ye...kejap je rasa kan...so, terpaksalah saya buat entry kali ni dengan tajuk "salam penghujung lebaran....." hehe....itulah, tangguh2 lagi nak buat entry raya....dah hujung2 baru teringat nak buat...;)

So, citer sikit2 jelah ye....tema baju raya kami tahun ni....HIJAU! sebenarnya plan asal nak cari hijau lumut....cari punya cari, susah sangat nak jumpa yang berkenan dan yang boleh matching tiga2 sekali (sebenarnya berempat ni...nampak tak baju mamaleesya agak sendat sikit tuu....oopps..)....akhirnya terpaksalah bertemakan hijau campur2....haha....dalam gambar ni tak jelas sangat warnanya...kalau tengok live....cewah...ketiga2 kaler hijau ni semuanya tak sama....lantaklah.....janji bertema......hihi.....;)

Tahun ni kami beraya di Kedah....raya ketiga baru balik ke kampung saya di Jengka Batu 13....ok, tak nak citer banyak2, jom tengok lagi gambar2 raya kat bawah ni....
Oklah, salam lebaran dan salam sayang dari kami sekeluarga....insyaAllah, dipanjangkan umur, kita jumpa lagi di lebaran akan datang.....babai! :))

6 comments:

  1. cantiknya kaler tema akak dan famili..hehe selamat akhir syawal juga~

    ReplyDelete
  2. thanks amani....itupun, last minute baru dapat lengkapkan tiga2 baju tu....hehe...:)

    ReplyDelete
  3. Sama la tema kita tahun ni lia... :)

    ReplyDelete
  4. aida; yeke sama? hehe...tunjuk lah kat blog...boleh tengok baby baru...:)

    ReplyDelete
  5. comelnya...leh masuk petandingan muka seiras ibu dan anak nih...hu hu

    ReplyDelete
  6. hehe...thanks eda..seiras ke? ramai org kata aleesya ni mcm muka abah dia...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews