Wednesday, March 07, 2012

Hadiah untuk baby Ja...

Kalau entry sebelum ni, saya buatkan gift (booties) untuk kak yati.....kali ni saya kait satu lagi gift untuk dihadiahkan pada cikgu sekolah saya, Ja....simple je, saya buatkan beanie kaler krim, lepas tu letak bunga besor seketul....dah siap.......tadaaaa.....

Kawan saya Ja ni, baru je habis berpantang untuk baby sulungnya, Amalia Nabila.....so, ini hadiah yang tak seberapa lah kiranya dari mak cik lia ye....:)

Sebenarnya saya plan nak buat "wordless wednesday" je kali ni.......tapi, tak boleh lah, nak jugak bercakap....almaklum lah.....kan cikgu......kalau sehari tak bercakap tak sah.....hehe....;)

Anda bayangkan lah kalau semua cikgu melancarkan kempen "wordless wednesday" kat sekolah! hahaha....tak ke haru-biru nanti......:D

Ok, ok... sebelum saya merepek lebih jauh lagi.....jom kita layan lagi gambar beanie untuk baby ja ni.....:)


Dan ini pulak gambar yang saya ambil dari facebook tuan punya baby.....hehe.....mohon share ye.....;))
Ala muncung2 pulak mulut dia.......tapi baby kan....buat macammana pun tetap nampak cute......bukan macam kita ni haa.........hihi.....;)

Oraitt......malam pun dah semakin larut ni.....mata pun dah semakin layu nampaknya......so, i nak masuk tidur dulu ok........gudnite semua!! (~ ~)

2 comments:

  1. uish...baby tu yg membuatkan hat ni mahal...=)

    ReplyDelete
  2. therosputih; hehe...betul tu...kalau baby pakai, semua nampak comel...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews