Saturday, March 03, 2012

Booties untuk Kak Yati

Selamat petang 1 Malaysia....heheh....dan selamat berhujung minggu semua....tapi cuti hujung minggu saya bermula esok....sebab hari ni pun saya kerja, sekolah ganti! huhu.....takpe, takpe...sekarang ni kan kementerian baru je melancarkan kempen "Guru Penyayang"....jadi cikgu2 semua kenalah sentiasa 'sayangkan' sekolah masing2 ye.....hihi....;)

Oklah, dah tengok kan gambar booties pink kat atas tu? cute tak? hehe....perasan je soalan...;)
Itulah baby booties yang saya buat sebagai gift untuk kak yati....mulanya kak yati order dengan saya sebab nak bagi kat anak sedara dia yang lahir bulan disember lepas...tapi disebabkan kak yati ni antara customer saya yang paling setia+baik hati.......hahaha.....boleh gitu kak yati? so, saya pun berbesar hati lah untuk bagi free je kasut ni kat dia....:) lagipun saya sekarang ni dah tak ambik order lagi, hanya menyiapkan order2 lama yang tertangguh dan tertunggak.....huhu...

Jom kita tengok lagi gambar2 booties yang cute ni.....;)

Ok, dah.....tu je....:)

emm, malam ni saya nak masak fettucini carbonara tau....(aikk?...tiba2 citer pasal masak.....;)
nak google2 la jap, cari resepi best.....babai, carbonara sayonara! :D

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews