Saturday, March 24, 2012

Crochet beanie for SALE!!


Selamat pagi semua!! rindu laaa rasa.....dah lama tak berblog.......hihi....dah lebih 2 minggu kot blog saya ni tak ber'update'....kenapa ekk? ke mana menghilangnya saya?? (ceh...soalan macam best je....huhu...)
 Ermm, nanti2 lah citer ye.....;)

Ok, hari ni, saya nak offer 2 crochet beanie ni untuk DI JUAL!
Sebenarnya kedua2 beanie ni adalah tempahan dari seorang customer....tapi dah sebulan rasanya lepas saya siapkan beanie ni, dan dah bagitau pun dekat customer tu.....dia balas mesej saya, tapi lepas tu terus menyepikan diri, so saya anggap dia tak nak lah kot beanie yang dia tempah ni....:(
 Takpelah, macam tu lah adat berbisnes online ni kan.......

 RM20 (saiz 6 bln ke atas) SOLD
RM22  (saiz 1 tahun ke atas) SOLD

So, kalau ada sape2 yang berminat nak beli beanie ni boleh lah contact saya di alamat email kat bawah ni ye....:)

lialuvsya@gmail.com
rosmaliamuhamad@yahoo.com


5 comments:

  1. Sy nk beli 2 2 la boley?

    ReplyDelete
  2. hehe...ok ja...akak simpan untuk ja ye...:)

    ReplyDelete
  3. adat berniaga kan akak? tp takpe...nak buat mcm mana, takde rezeki tang tu, rezeki tang kain plak...

    akak memang jual satu topi tu rm20 ke sbb nak let go? biasa akak jual bape satu?

    nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com

    ReplyDelete
  4. nurulain, mcm tulah adat berniaga online ni kan....tkpe, tu cabaran namanya...he2...rm20 tu harga sb nak let go...kalau tak up sikit lah...;)

    ReplyDelete
  5. salaam

    di mana nak beli benang crochet di sekitar putrajaya? kalau sudi nak beritahu....

    fattahms

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews