Monday, July 11, 2011

PENGUMUMAN PENTING!!!

 PENGUMUMAN!! PENGUMUMAN!!

Perhatian kepada semua pembaca2 blog mamaleesya, peminat2 setia dan juga pencinta2 crochet yang disayangi sekalian....dengan ini dimaklumkan bahawa saya akan menutup buat sementara semua order untuk crochet, felt dan juga apa2 yang berkaitan dengan jahitan....jangan risau ye...order akan dibuka semula selepas Aidilfitri...ini adalah kerana:

1~ Saya ingin menyiapkan semua order2 customer yang terbengkalai yang menunggu turn untuk disiapkan...he2...kalau boleh sebelum raya ni semua dah beres.....(kerana bagi saya kualiti lebih penting dari kuantiti....:)

2~ Saya nak jahit baju raya Aleesya (2 pasang je..) dan nak letak manik2....

3~ Oh, ya....saya juga nak jahit manik crumble mumble kat baju2 raya saya...;)

4~ Saya nak buat 30 jenis kuih raya banyak2....(dah serik tahun lepas langsung tak buat kuih sebab sibuk mengait.....huhu..:(

5~ Budak2 kelas F3 saya akan menghadapi trial pada bulan 8 ni, so, saya perlu luangkan lebih masa untuk membantu mereka menghadapi exam....

6~ Saya ingin menumpukan sepenuh perhatian pada ibadah puasa yang akan kita tempuhi tak lama lagi...aminnn...

Disebabkan alasan2 di atas inilah makanya, saya telah mengambil keputusan untuk menghentikan dulu buat sementara order2 yang baru....harap anda semua memahami ye....
sayang anda semua!!mmuah!!

6 comments:

  1. gonna miss u babe! have fun finishing benda2 tergantung and selamat menjalani ibadah posa :)

    ReplyDelete
  2. ok cikgu..kak api jgn la benti buat n3 kak..nnt rindu pembaca2 setia akak nie..hehehehe

    ReplyDelete
  3. kak fidah, mmg aim sy skrg ni nk setelkan semua order yg tgh pending skrg ni...huhu.."selamat menjalani ibadah puasa" juga utk akak...:)

    ReplyDelete
  4. Yaati Nor, jgn risau,entry tetap mcm biasa..(time2 rajin je lah...;)cuma order baru je akak stop dulu,takut tak sempat nak buat..
    eh,eh,mamaleesya pun ada pembaca setia ke? *ahaks*

    ReplyDelete
  5. manik crumble.. bunyi sedap.. mesti cantik.. x sabar nak tgk.. pattern tu guna byk manik kan?

    ReplyDelete
  6. zila,macam kek marble pulak bunyi dia kan?kihkih....pattern tu memang kena guna banyak jenis manik, baru cantik.kalau berjaya siap nt sy tempek kt blog ye....kalau x,ehem2..paham2 jelah ye...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews