Thursday, July 07, 2011

Bunga comel untuk cik farah...

 Lama dah blog saya ni tak ber'hupdate' rupanya....sedar2 tengok dah 2 minggu entry lama tu tak bergerak2...huhu....so, hari ni saya menggagahkan diri  untuk mengemaskini blog saya ni dengan bunga2 comel tempahan cik farah...hehe...nak citer sikit macamana boleh berkenalan dengan cik farah ni...teng..teng..teng...
Ok, macam ni, saya ni biasanya dalam seminggu ada lah dalam 2 atau 3 kali ke pejabat pos untuk pos barang tempahan pada customer atau pun untuk menyetelkan apa2 urusan peribadi yang lain. So bila dah kerap sangat ke pejabat pos tu, mestilah orang2 kat situ dah boleh cam saya (terutamanya pakcik yg dekat kaunter poslaju tu...hihi...hai pakcik.. :) Oklah, berbalik kita pada cerita cik farah tadi ye...cik farah ni salah seorang kerani yang bertugas di pejabat pos ni...selalunya dia akan tengok2 jelah barang2 kait yang nak saya pos...tak sangka pulak rupa2nya dia pun berminat juga dengan benda2 kait ni....he2...
Dan, cik farah pun dengan sukacitanya telah menempah 20 kuntum bunga2 comel yang berwarna-warni ni............nak buat apa agaknya ye?:)
Tak abis lagi cerita ni, kawan kepada cik farah (juga kerani di pejabat pos yang sama) pun turut membuat tempahan dengan saya..tapi bukan bunga, dia tempah hairclip bunga ros kaler kuning ni...
Alhamdulillah, walaupun agak lambat sikit tempahan cik farah dan kawannya ni siap, mereka berdua tetap tersenyum gembira......harap2 boleh lah kita menjalinkan kerjasama lagi lepas ni ye..hehe...:))

5 comments:

  1. Comel2 & colorful lah, lia! Suke akak tengok! Akak pun ada cerita pasal pos ofis cam lia jugk :)

    ReplyDelete
  2. thanks kak!hehe..akak pun ada cerita yg sama mcm saya ke?share la nt ye...:)

    ReplyDelete
  3. cantiknya bunga bunga kak Lia :).. cerita pos ofis pun sangat menarik!

    ReplyDelete
  4. suka suka!!! geram tengok the colorful flowers!!!!!

    ReplyDelete
  5. cantik la bunga ros kuning tuh...nmpak kemas (",)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews