Sunday, January 02, 2011

Barut gantung Aimi

 Sebelum ni saya pernah buat entry macam mana cara nak jahit barut gantung ni. Ingat tak?Kalau tak ingat tengok sini.Kali ni saya nak tunjukkan barut gantung yang dah saya siapkan untuk sepupu saya kak ida. Dah lama kak ida tempah barut ni sebenarnya...(sebelum bersalin lagi dia dah tempah ni..:). Tapi tulah, mamaleesya ni sibuk memanjang (tak tahulah sibuk apa..hihi ;)
Barut gantung ni dibuat khas untuk baby aimi yang tembam...eee,geram tengok pipi dia, rasa nak cubit2 je..tapi saya tak ada gambar la nak tunjuk..takpelah,kita tengok gambar barut dia jelah ye...
Ok, yang ni pulak free gift untuk baby aimi..hairclip sedondon dengan barut...hehe
Harap2 kak ida sabar menanti kehadiran barut ni ye...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews