Saturday, May 14, 2016

Colourful tissue box cover

Assalamualaikum...

Lamanya saya menyepi...niat nak kembali aktif berblog tak kesampaian rupanya...huhu...takpe...takpe...kita slow2...late is better than never...betul ke ni? hehe...

Last saya update blog hari tu hujung tahun lepas, sebelum kami berpindah ke rumah baru....alhamdulillah dah hampir 4 bulan kami pindah.....penatnya Ya Allah....hanya orang yang pernah pindah je tahu...ini pun ada lagi barang2 yang tak sempat nak unpack...hmmm...memang ambik masa juga lah nak bagi clear semua...

Bercerita pasal aktiviti 'seni' saya pulak...ecehh...seni la konon...ahaks...;) maksudnya aktiviti masa lapang saya la tu...menjahit dan mengait....masih lagi aktif, cumanya agak slow motion sikit...idea nak buat macam2 tapi bagai ditiup angin lalu je idea2 tu semua.....hihi...komen2 kat blog ni pun ada yang tak sempat nak jawab lagi....sori sangat2 ye....

Oklah....untuk nak mengubat kerinduan saya pada blog ni..................

Terimalah............


" Colouful tissue box cover".......sweet macam candy colour dia kann......hehe.....



Tissue box cover ni saya letak di bilik jahit saya....sajalah...kait untuk diri sendiri    as a reward orang kata kan.....:)

Tapi kalau ada yang berminat, jangan malu2 ye...boleh contact saya di fb atau email ok....
Ok...sampai sini dulu.....jumpa lagi!! babai!

2 comments:

  1. Cantik tissue box cover. Pandai Lia pilih color. Nanti tunjuk la gambar bilik jahit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks yati! sebenarnya color tu inspirasi dari drawer kecik2 yg kat belakang tu...hihi
      in Sha Allah ada masa nanti saya cerita pasal bilik jahit pulak...:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews