Saturday, May 15, 2010

Teman setia Aleesya

Wah.... syoknya anak mama ni tido..ada pulak peneman setia yang cute tu..
Semalam saya telah berjaya mencapai salah satu cita2 saya nak buatkan sarung bantal peluk yang baru untuk Aleesya (tengok sini).
Dan hasilnya, inilah sarung bantal dengan corak rabbit kaler pink dan biru yang cute..Kain yang saya gunakan ni adalah jenis cotton flannel.Lembut dan senang nak jahit.Tapi kelemahannya, cepat sangat berbulu.Tambah2 pulak dapat tuan yang macam ni,habis dilanyaknya bantal tu..kadang2 dia letak bantal tu kat atas leher lah, kat punggung la, macam2 lagi la...
Tapi bantal nilah yang menjadi peneman setia Aleesya setiap kali nak tidur ataupun nak minum susu (selain dari botol yang tergantung tu..heheh)
Kalau la bantal ni hilang, hai, tak dapat dibayangkan, haru-biru la jawabnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews