Wednesday, March 03, 2010

Minggu yang sangat sibuk...

gambar ni pinjam kat pakcik google
Wah..lama betul saya tak update blog ni..ada yang rindu ke?(hehe..perasan pulak..)
Sebenarnya saya busy sangat dan tak sempat nak update blog..Niat di hati nak buat entry pasal percutian saya ke Cameron Highlands minggu lepas.Tapi,nanti dulu la ye..tungguuu!!!
Sebenarnya banyak kerja2 tertangguh saya yang tak berjaya nak disiapkan lagi.
Balik dari bercuti ke Cameron minggu lepas, mak dan ayah saya dari kampung datang ke rumah (hari isnin)...so,niat nak post entry yang terbaru terpaksa la dipostpone dulu. Semalam pulak (hari selasa), saya bersama2 dengan AJK rumah sukan bertungkus-lumus menghias khemah kami untuk acara sukan tahunan sekolah (saya rumah merah tau...) Dekat pukul tujuh malam baru balik rumah. Aduh,letih sangat!

Dan hari ini (hari rabu) Sukan Tahunan Sekolah..Pagi2 lagi saya dah pergi ke khemah sukan dan tambah2 lagi hiasan apa yang patut.Final touch la tu kiranya..lepas tu tolong uruskan budak2 perbarisan dan lepas tu kena jadi penjaga masa acara larian.Dan keputusannya....................
Rumah merah telah memenangi pertandingan hiasan rumah sukan TERBAIK!!
Hah..berbaloi penat lelah saya dengan budak2 tu semua.
Ok,habis citer pasal sukan.Minggu depan pulak budak2 sekolah akan mula UP1(Ujian Penilaian 1). Saya ditugaskan untuk buat soalan Science Form 3 dan Pendidikan Sivik Tingkatan 1 dan mesti siap sebelum hari jumaat (esok la tu..waa!tak start buat pun lagi ni!)
Ada lagi...saya nak kena siapkan Fail Peribadi Pelajar,PEKA,Senarai Semak,hias kelas,bla bla bla...)
Arggh!!! mampukah diri ini?ok,ok,saya stop dulu untuk mulakan kerja saya ye..
And no more sewing project for this moment...:-(

3 comments:

  1. lia...

    aku pun tgh sibuk persiapan untuk sukan...padahal lambat lagi...
    just esok which is sabtu ada merentas desa.
    tapi kami x der khemah yang perlu dihias...

    minggu depan spm kluar...aku x der kat sekolah..
    sedih x dapat jumpa budak2 tuh...
    i have meeting kat batu pahat...

    take care lia...

    ReplyDelete
  2. opps..

    lupa lak...
    tahniah yer rumah merah menang hiasan khemah terbaik...
    x sia-sia berpenat lelah...:)

    ReplyDelete
  3. tq ila.huh,lega..sukan dh abis.so,skrg nk tumpu pada exam plak.ok,hopefully your students dapat result yg gempak!see u....:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews