Friday, April 06, 2018

Simple and cute tissue box cover

Yess!! berjaya post entry baru lagi...hahihu...harap-harap mood rajin akan terus mengiringi daku lepas ni...:) Entry je baru, tapi hasil kerja lama ni...sarung tisu yang sangat senang dan simple je nak membuatnya...cuma potong kain segiempat sama, jahit dua lapis lepas tu jahit pulak butang kiri dan kanan...dah siap..tapi sorilah tak sempat nak snap gambar untuk tutorial..tapi boleh je tengok kat youtube, banyak video2 macam mana cara nak jahit sarung tisu ni...




Ni lah kejadiannya sarung tisu simple...nak cuba buat?hehe....search "sew easy tissue cover".. nanti pilih lah mana-mana tutorial yang anda rasa senang faham...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews