Saturday, April 03, 2010

Kawan baru saya

Hi,hari ni nak buat entry pasal kawan baru saya.Kawan baru yang saya baru kenal dan baru je dapat semalam.So, semalam saya dan hubby ke Temerloh untuk jemput kawan baru saya ni balik ke rumah.Kawan saya ni,walaupun asalnya dari Temerloh tapi no IC nya dari Kedah (awat lagu tu no?) Ini hubby saya la punya idea nak daftarkan no IC nya di Kedah. Emm, apa-apa jelah....

Nak tahu ke siapa kawan baru saya tu?
:-)

:-)

:-)

:-)

:-)

Haa,ni lah dia! Comel tak?
Sebenarnya,saya pun baru je nak mengenali hati budi kawan saya ni.So, petang tadi saya cubalah bawa dia jalan2 di bawah rintik2 hujan...awww...romantiknya! (tu yang basah sikit kat depan tu) Ni lah no ic dia...(KCR stand for Kereta Comel Rosmalia) heheh...8081 tu tahun lahir saya dan my beloved hubby...

3 comments:

  1. wahhh..bestnyer dapat kawan baru...

    kawan lama aku ni masih setia bersama aku....heheheh

    my Cik oozy orange....:)

    ReplyDelete
  2. wahhh kawan kamo sama dgan cik puteh ku itew cuma kamo lebeh elite hehehehehhe

    ReplyDelete
  3. bestnyer dapat kawan baru dan comel lagi... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews